U Beogradu je danas održan najveći marketinški događaj u regionu Marketing Kingdom, koji je Beograd i Srbiju na dva dana stavio na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupio je u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji su diskutovali o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i o poslednjim trendovima, izazovima i otkrili najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Facebook, Jaguar Landrover, American Express, Lego Group, BBC Advertising, SAP Global marketing, Visit Britain, Nokia - koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmenili su iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom.
Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovela je predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua. Marketing Kingdom bio je jedinstvena priliku gde su okupljeni delegati direktno od predstavnika Facebooka, iz odeljenja Global Marketing Solutions imali priliku da saznaju koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.
- Marketing Kingdom u Zagrebu i Sarajevu, okupio je preko pedeset neverovatnih spikera iz marketing odseka svetskih kompanija i zabeležio posećenost od preko hiljadu i pet stotina delegata. Događaj Marketing Kingdom u Beogradu okupio je neverovatne spikere i veliki broj delegata i pokazao njihovu neverovatnu želju za razmenom znanja. Ključno je imati pravu marketing strategiju. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji su podelili saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice. Izuzetno smo zadovoljni jer smo osim razmene ideja, poslali sjajnu poruku globalnom tržištu da Beograd nije samo pratilac već i kreator svetskih trendova. Zahvaljujemo se svima koji su doprineli realizaciji događaja i razmeni neverovatnog iskustva - izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor P world i glavni organizator događaja Marketing Kingdom.
Neke od tema bile su: najnovija pitanja, trendovi i izazovi u globalnoj marketinškoj industriji, izgradnja lojalnosti kupca; ključni principi efektivnog marketinga; socijalni mediji i plasiranje proizvoda na nova i internacionalna tržišta; izazovi za velike brendove; marketing iz srca; rizici globalnog poslovanja; uspešni marketing u digitalnoj eri; kako je Internet revolucija promenila način korisnika i kupaca; poruke u doba novih medija; lansiranje globalne multibrend web platforme za veći angažman kupca.
Medijski prijatelji projekta: ekskluzivni media partner - Press dnevne novine; ekskluzivni marketing portal - Marketing mreža; ekskluzivni TV partner - RTV Pink; ekskluzivni branding partner - Branding Magazine; TV partner - regionalni MTV kanal; Color Press Group, Biljana za Vas, Novi magazin, Hit Music FM, Market network, Nadlanu.com, Profit, Radio 3, Infostud, ZepterADS Online Advertising, Belgrade in your pocket.
Za više informacija posetite www.thepworld.com.
Pročitajte još
Mira i Aca ponovo zajedno! Prošlo je 24 godine od dueta koga i danas obožavamo
Duet Ace Lukasa i Mire Škorić može da postane veliki hit
05/11/2024
Saznajte višeKako danas izgleda Marija iz "Lud, zbunjen, normalan"? Život joj obeležila velika tragedija
Tatjana Šojić, gde je danas i šta radi?
05/11/2024
Saznajte višeAmerički par postao hit na X-u, pojavio se na glasanju kao Tramp i Melanija
Američki izbori 2024. izazvali veliko interesovanje
05/11/2024
Saznajte višeNajlepše je kod bake: Dom majke Željka Mitrovića, skromna oaza savršeno opremljena
Dom majke Željka Mitrovića
05/11/2024
Saznajte višeNeobičan recept za dugovečnost Mire Banjac, juče je proslavila 95. rođendan
Mira Banjac napunila 95 godina, vedar duh je nije napustio
05/11/2024
Saznajte višeMajka Gorana Vesića ključna figura u njegovom životu, ovo je Ljilja
Majka Gorana Vesića važna figura u njegovom životu
04/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)