U Beogradu je danas održan najveći marketinški događaj u regionu Marketing Kingdom, koji je Beograd i Srbiju na dva dana stavio na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupio je u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji su diskutovali o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i o poslednjim trendovima, izazovima i otkrili najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Facebook, Jaguar Landrover, American Express, Lego Group, BBC Advertising, SAP Global marketing, Visit Britain, Nokia - koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmenili su iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom.
Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovela je predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua. Marketing Kingdom bio je jedinstvena priliku gde su okupljeni delegati direktno od predstavnika Facebooka, iz odeljenja Global Marketing Solutions imali priliku da saznaju koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.
- Marketing Kingdom u Zagrebu i Sarajevu, okupio je preko pedeset neverovatnih spikera iz marketing odseka svetskih kompanija i zabeležio posećenost od preko hiljadu i pet stotina delegata. Događaj Marketing Kingdom u Beogradu okupio je neverovatne spikere i veliki broj delegata i pokazao njihovu neverovatnu želju za razmenom znanja. Ključno je imati pravu marketing strategiju. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji su podelili saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice. Izuzetno smo zadovoljni jer smo osim razmene ideja, poslali sjajnu poruku globalnom tržištu da Beograd nije samo pratilac već i kreator svetskih trendova. Zahvaljujemo se svima koji su doprineli realizaciji događaja i razmeni neverovatnog iskustva - izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor P world i glavni organizator događaja Marketing Kingdom.
Neke od tema bile su: najnovija pitanja, trendovi i izazovi u globalnoj marketinškoj industriji, izgradnja lojalnosti kupca; ključni principi efektivnog marketinga; socijalni mediji i plasiranje proizvoda na nova i internacionalna tržišta; izazovi za velike brendove; marketing iz srca; rizici globalnog poslovanja; uspešni marketing u digitalnoj eri; kako je Internet revolucija promenila način korisnika i kupaca; poruke u doba novih medija; lansiranje globalne multibrend web platforme za veći angažman kupca.
Medijski prijatelji projekta: ekskluzivni media partner - Press dnevne novine; ekskluzivni marketing portal - Marketing mreža; ekskluzivni TV partner - RTV Pink; ekskluzivni branding partner - Branding Magazine; TV partner - regionalni MTV kanal; Color Press Group, Biljana za Vas, Novi magazin, Hit Music FM, Market network, Nadlanu.com, Profit, Radio 3, Infostud, ZepterADS Online Advertising, Belgrade in your pocket.
Za više informacija posetite www.thepworld.com.
Pročitajte još
JK i Duško pred Novu godinu presrećni, porodica je ponovo na okupu
Snimak Jelene Karleuše mnogi su prokomentarisali
22/12/2024
Saznajte višeTako mlada, a veoma uspešna: Najstarija ćerka Maje Nikolić preslikana mama
Ćerka Maje Nikolić je preslikana majka
22/12/2024
Saznajte višeKatja sa nepunih sedam godina presekla! Nataša je tu potpuno nemoćna
Mlađa ćerka Nataše Bekvalac zapevala
22/12/2024
Saznajte višeGlava na ramenu, široki osmesi i čvrst zagrljaj... Novi Eminin dečko je ON? FOTO
Dečko Emine Jahović i dalje javnosti nije poznat
22/12/2024
Saznajte višeMarko i Melani otišli korak dalje! Dragana o ovome nije mogla ni da sanja, predivno
Devojka Marka Bijelića je veoma popularna na Instagramu
22/12/2024
Saznajte višeCeca u neviđenom izdanju dočekivala goste za Nikoljdan, kakve su ovo papuče?
Papuče Cece Ražnatović su udobne a efektne
21/12/2024
Saznajte više
Komentari (0)