U Beogradu je danas održan najveći marketinški događaj u regionu Marketing Kingdom, koji je Beograd i Srbiju na dva dana stavio na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupio je u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji su diskutovali o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i o poslednjim trendovima, izazovima i otkrili najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Facebook, Jaguar Landrover, American Express, Lego Group, BBC Advertising, SAP Global marketing, Visit Britain, Nokia - koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmenili su iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom.
Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovela je predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua. Marketing Kingdom bio je jedinstvena priliku gde su okupljeni delegati direktno od predstavnika Facebooka, iz odeljenja Global Marketing Solutions imali priliku da saznaju koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.
- Marketing Kingdom u Zagrebu i Sarajevu, okupio je preko pedeset neverovatnih spikera iz marketing odseka svetskih kompanija i zabeležio posećenost od preko hiljadu i pet stotina delegata. Događaj Marketing Kingdom u Beogradu okupio je neverovatne spikere i veliki broj delegata i pokazao njihovu neverovatnu želju za razmenom znanja. Ključno je imati pravu marketing strategiju. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji su podelili saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice. Izuzetno smo zadovoljni jer smo osim razmene ideja, poslali sjajnu poruku globalnom tržištu da Beograd nije samo pratilac već i kreator svetskih trendova. Zahvaljujemo se svima koji su doprineli realizaciji događaja i razmeni neverovatnog iskustva - izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor P world i glavni organizator događaja Marketing Kingdom.
Neke od tema bile su: najnovija pitanja, trendovi i izazovi u globalnoj marketinškoj industriji, izgradnja lojalnosti kupca; ključni principi efektivnog marketinga; socijalni mediji i plasiranje proizvoda na nova i internacionalna tržišta; izazovi za velike brendove; marketing iz srca; rizici globalnog poslovanja; uspešni marketing u digitalnoj eri; kako je Internet revolucija promenila način korisnika i kupaca; poruke u doba novih medija; lansiranje globalne multibrend web platforme za veći angažman kupca.
Medijski prijatelji projekta: ekskluzivni media partner - Press dnevne novine; ekskluzivni marketing portal - Marketing mreža; ekskluzivni TV partner - RTV Pink; ekskluzivni branding partner - Branding Magazine; TV partner - regionalni MTV kanal; Color Press Group, Biljana za Vas, Novi magazin, Hit Music FM, Market network, Nadlanu.com, Profit, Radio 3, Infostud, ZepterADS Online Advertising, Belgrade in your pocket.
Za više informacija posetite www.thepworld.com.
Pročitajte još
Darko Lazić na Aranđelovdan krstio ćerku, kumu svi znate
Darko Lazić krstio ćerku Srnu
21/11/2024
Saznajte višeSve je iznenadio izborom: Idu dani, a Saša Kovačević ima divne vesti
Saša Kovačević i Miki Manojlović zajedno pred kamerama
21/11/2024
Saznajte višeNedejka i Jelenu znamo, ali ne i Ivonu: Ovo je lepa snaja Radoša Bajića
Snaja Radoša Bajića bavi se odgovornim poslom
21/11/2024
Saznajte višeCakana i njen suprug blistali na crvenom tepihu, detalj na njegovoj ruci privukao pažnju
Muž Dragice Radosavljević Cakane nosi skupoceni sat
21/11/2024
Saznajte višeRastko Janković za HELLO! otkrio kakav odnos ima sa Marijinom decom
Ćerka Marije Veljković na crvenom tepihu
21/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)