U Beogradu je danas održan najveći marketinški događaj u regionu Marketing Kingdom, koji je Beograd i Srbiju na dva dana stavio na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupio je u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji su diskutovali o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i o poslednjim trendovima, izazovima i otkrili najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Facebook, Jaguar Landrover, American Express, Lego Group, BBC Advertising, SAP Global marketing, Visit Britain, Nokia - koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmenili su iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom.
Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovela je predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua. Marketing Kingdom bio je jedinstvena priliku gde su okupljeni delegati direktno od predstavnika Facebooka, iz odeljenja Global Marketing Solutions imali priliku da saznaju koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.
- Marketing Kingdom u Zagrebu i Sarajevu, okupio je preko pedeset neverovatnih spikera iz marketing odseka svetskih kompanija i zabeležio posećenost od preko hiljadu i pet stotina delegata. Događaj Marketing Kingdom u Beogradu okupio je neverovatne spikere i veliki broj delegata i pokazao njihovu neverovatnu želju za razmenom znanja. Ključno je imati pravu marketing strategiju. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji su podelili saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice. Izuzetno smo zadovoljni jer smo osim razmene ideja, poslali sjajnu poruku globalnom tržištu da Beograd nije samo pratilac već i kreator svetskih trendova. Zahvaljujemo se svima koji su doprineli realizaciji događaja i razmeni neverovatnog iskustva - izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor P world i glavni organizator događaja Marketing Kingdom.
Neke od tema bile su: najnovija pitanja, trendovi i izazovi u globalnoj marketinškoj industriji, izgradnja lojalnosti kupca; ključni principi efektivnog marketinga; socijalni mediji i plasiranje proizvoda na nova i internacionalna tržišta; izazovi za velike brendove; marketing iz srca; rizici globalnog poslovanja; uspešni marketing u digitalnoj eri; kako je Internet revolucija promenila način korisnika i kupaca; poruke u doba novih medija; lansiranje globalne multibrend web platforme za veći angažman kupca.
Medijski prijatelji projekta: ekskluzivni media partner - Press dnevne novine; ekskluzivni marketing portal - Marketing mreža; ekskluzivni TV partner - RTV Pink; ekskluzivni branding partner - Branding Magazine; TV partner - regionalni MTV kanal; Color Press Group, Biljana za Vas, Novi magazin, Hit Music FM, Market network, Nadlanu.com, Profit, Radio 3, Infostud, ZepterADS Online Advertising, Belgrade in your pocket.
Za više informacija posetite www.thepworld.com.
Slične Vesti
Pročitajte još
Toni ima novu devojku, a Dragana ne ostaje dužna, sve je stalo u dve reči
Dragana Mirković o Tonijevoj devojci ili ipak nekom drugom?!
28/04/2025
Saznajte višeKoliko je visoka Dragana Kosjerina? Tačna brojka će vas iznenaditi
Koliko je visoka Dragana Kosjerina iznenadiće vas kad saznate
28/04/2025
Saznajte višeIma glas zlata vredan, pravi šarmer: Upoznajte rođenog brata Jelene Tomašević, slava ga ne zanima
Rođeni brat Jelene Tomašević, Darko, je pevač koji ne želi pred kamere
28/04/2025
Saznajte višePosle očeve smrti, ćerka Saše Popovića prvi put u javnosti: Aleksandra u ovome pronašla utehu
Ćerka Saše Popovića pojavila se u javnosti prvi put posle njegove smrti
28/04/2025
Saznajte više
Komentari (0)