Još samo nekoliko dana deli nas od najvećeg marketinškog događaja u regionu Marketing Kingdom, koji će se održati 18. i 19. oktobra u Beogradu, a koji će Beograd i Srbiju na dva dana staviti na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupiće u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji će diskutovati o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i o poslednjim trendovima, izazovima i otkriti najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Lego Group, Facebook, Visit Britain, Hewlett Packard, American Express, BBC Advertising, Jaguar Landrover, SAP Global Marketing i mnogi drugi kraljevi marketinga koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmeniće iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom.
Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovodi predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua. Ne propustite Marketing Kingdom i priliku da direktno od predstavnika Facebookaa, iz odeljenja Global Marketing Solutions saznate koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.
- Prepoznatljivi brendovi današnjice kroz implementaciju marketinških strategija, postaju izbor miliona ljudi na planeti. Posebno, u doba recesije, ključno je imati pravu marketing strategiju, koja će zadržati Vaše potrošače. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji će podeliti saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice. Ideja je da kroz ovakve događaje pokažemo da je Beograd ne samo pratilac već i kreator svetskih trendova. Jedan od ciljeva je promocija Beograda i naših sjajnih stručnjaka iz Srbije, onih koji su doprineli realizaciji projekta Marketing Kingdom, ali i delegata koji će prisustvovati predavanjima - izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije P. world i glavni organizator događaja.
Neke od tema biće: najnovija pitanja, trendovi i izazovi u globalnoj marketinškoj industriji, izgradnja lojalnosti kupca; ključni principi efektivnog marketinga; socijalni mediji i plasiranje proizvoda na nova i internacionalna tržišta; izazovi za velike brendove; marketing iz srca; rizici globalnog poslovanja; studija slučaja Hewlett Packard – Implementiranje novih strategija kroz projekte kreirane za potrošače; kontinuirana važnost sadržaja za publiku i oglašivače; kako potrošnja sadržaja pokreće inovaciju; kako Smartphone-ovi, Tableti, socijalni mediji menjaju način kako ljudi konzumiraju medije, tradicionalno i online; lokacijski bazirani servisi kao jezgro svakog Worldwide angažmana kupca; uspešni marketing u digitalnoj eri; kako je Internet revolucija promenila način korisnika i kupaca; poruke u doba novih medija; lansiranje globalne multibrend web platforme za veći angažman kupca.
Medijski prijatelji projekta: Ekskluzivni media partner - Press dnevne novine; Ekskluzivni marketing portal - Marketing mreža; Ekskluzivni TV partner - RTV Pink; Ekskluzivni branding partner - Branding Magazine; TV partner - Regionalni MTV kanal; Color Press Group, Biljana za Vas, Novi magazin, Hit Music FM, Market network, Nadlanu.com, Profit, Radio 3, Infostud, ZepterADS Online Advertising, Belgrade in your pocket.
Slične Vesti
Pročitajte još
Olga Danilović zbog ljubavi spremna na sve, ovu odluku roditelji su teško podneli
Dom Olge Danilović je od skoro na novoj adresi
22/01/2025
Saznajte višeNepunih godinu dana posle razvoda, Melina ponovo u belom, ne skida osmeh sa lica
Melina Džinović u belom blista u Monaku
22/01/2025
Saznajte višeŠta će reći Hana Huljić? Ovaj poznati Hrvat je Rozgin novi dečko? Tata mu je opasna faca
Dečko Jelene Rozge je mlađi od nje
22/01/2025
Saznajte višeBane Garavi sokak se oženio u 63. godini, mlada blista (foto)
Bane Garavi sokak se oženio
22/01/2025
Saznajte višeDadilja Đokovića otkrila kako se Jelena i Novak ponašaju u kući, od tada joj se gubi svaki trag
Dadilja Novaka Đokovića otkrila detalje iz porodičnog doma
22/01/2025
Saznajte više
Komentari (0)