IAB Serbia pokreće akciju „Budi profesionalac!“

IAB Serbia pokreće akciju „Budi profesionalac!“

Autor: | 25/09/2012

0

Sadašnji trenutak u istoriji, pored sve prisutne i osetne ekonomske krize, karakteriše i do sada nezabeležen stepen tehnološkog napretka. Internet je već odavno promenio način na koji međusobno komuniciramo i razmenjujemo informacije, a svoj neizbrisiv trag ostavio je i na tokove globalne ekonomije i sam način poslovanja (elektronska pošta, društvene mreže, internet pretraga, pametni telefoni i mobilni uređaji).
Ono što je za neke ljude kriza, drugi posmatraju kao prerušenu priliku i šansu da nauče da u novonastaloj situaciji steknu nove veštine, drugim rečima - snađu se, pa čak i prosperiraju. Na primer, iako je više miliona ljudi u Evropi i SAD tokom proteklih nekoliko godina izgubilo posao, a neke profesije potpuno ugašene jer se za njima civilizacijski izgubila potreba, novi ekonomski tokovi i tehnološka revolucija izrodili su sasvim nova zanimanja koja do nedavno nisu postojala.

Tako su i u Srbiji sve češće počeli da se javljaju oglasi za posao programera Fejsbuk aplikacija, komjuniti menadžera, Flash programera, SEM profesionalaca i sve traženijeg specijaliste za digitalni i interaktivni marketing. Poznato je takođe i da se određeni broj ljudi već duži niz godina sa uspehom bavi profesionalnim pisanjem blogova. Prilika za početak nove karijere je svakoga dana sve više i to ne samo u oblastima koje rastu na račun eksplozivnog razvoja moderne tehnologije.
Zbog ogromne potrebe tržišta za kadrovima u oblasti digitalnog marketinga, kao i opšteg edukovanja javnosti, asocijacija za podršku razvoju digitalnog marketinga IAB Serbia pokreće akciju „Budi profesionalac!“ tokom novembra meseca, kada će biti organizovani stručni kursevi iz digitalnog marketinga po cenama 40%-55% nižim od redovnih. Ova akcija predstavlja i svojevrsnu najavu edukativnih aktivnosti koje ova organizacija planira da realizuje tokom 2013. godine, kako bi tržištu omogućila kredibilan izvor obuke stručnih kadrova.
Sve informacije možete dobiti na [email protected]

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin
Tagovi: IAB Srbija