Globalni kraljevi marketinga na događaju "Marketing Kingdom" u Srbiji

Globalni kraljevi marketinga na događaju "Marketing Kingdom" u Srbiji

Autor: | 31/08/2012

0

Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Coca Cola Hellenic, Lego Group, Hewlett Packard, BBC Advertising, SAP Global marketing,Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo, Nokia - kraljevi marketinga koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmeniće iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom, 18. i 19. oktobra u Beogradu.

The Marketing Experience, održan 2011. godine u Beogradu, dobio je novu formu, iz Doživljaja - u Kraljevstvo. Marketing Kingdom u Zagrebu i Sarajevu, okupio je preko pedeset neverovatnih spikera- predstavnika marketing odseka namoćnijih svetskih kompanija i zabeležio posećenost od preko hiljadu i petsto delegata.

Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovodi predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua koji će delegatima okupljenim na događaju predstaviti saznanja u vezi sa poslovanjem najpopularnije svetske socijalne mreže koja je zauvek promenila tokove savremene komunikacije. U svetu socijalnih medija, Facebook se nalazi na samom vrhu najmoćnijih društvenih mreža. Ukoliko bi se na broj korisnika ove mreže gledalo kao na građane države, bila bi to treća najveća nacija na svetu. Osnivač Facebook-a, Mark Zuckerberg, svrstan je među najmoćnije i nauticajnije figure u medijskoj industriji. Ne propustite Marketing Kingdom i priliku da direktno od predstavnika Facebook-a, iz odeljenja Global Marketing Solutions saznate koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.

Iza velike produktivnosti i uspešnih marketinških strateških poteza kompanija kao što su Yahoo!, Unilever ili Lego Group, je odeljenje marketinga koje je direktno zaslužno za planetarne uspehe u poslovanju, koji ove kompanije čini jednim od najpoznatijih brendova na samom vrhu svetske poslovne scene.
- Marketing je neizostavna oblast uspešnog poslovanja kompanija u 21. veku. Prepoznatljivi brendovi današnjice kroz implementaciju adekvatnih marketinških strategija, na kraju postaju izbor miliona ljudi na planeti. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji će podeliti saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice - izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije P. world i glavni organizator događaja.

Neke od tema biće: najnovija pitanja, trendovi i izazovi u globalnoj marketinškoj industriji, izgradnja lojalnosti kupca kroz društvene događaje i zabavu, ključni principi efektivnog marketinga,socijalni mediji i plasiranje proizvoda na nova i internacionalna tržišta, izazovi za velike brendove, marketing iz srca. Za više informacija posetite www.thepworld.com.
Medijski prijatelji projekta: Ekskluzivni media partner - Press dnevne novine, ekskluzivni marketing portal - Marketing mreža; TV partner - Regionalni MTV kanal; Branding:Magazine, Color Press Group, Radio 3, Nadlanu.com, Infostud, Zepter Ads on line advertising, Belgrade in your pocket.

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin