Otvoren Terranova New Concept Store u Beogradu

Otvoren Terranova New Concept Store u Beogradu

Autor: | 28/10/2013

0

U Shopping centru Ušće otvoren je New Concept Terranova Store u prisustvu prijatelja brenda, mnogobrojnih poznatih ličnosti i predstavnika medija. Otvaranju 15-og maloprodajnog objekta u Terranova lancu prodavnica u Srbiji prisustvovali su glumice Tamara Dragčević, Nina Janković, pevači Prvog glasa Srbije Sara, Nevena i Igor Terzija, članovi grupe In Vivo, pevačica Milena Vučić i mnogi drugi. Prisutne i prve kupce u New Concept Terranova Store je u odličnoj atmosferi tokom svog DJ nastupa oduševila Zoe Kidah, članica grupe Zemlja gruva.
Prvih 1000 kupaca je uz svaki kupljeni proizvod na poklon dobilo jeans koji su im podelili naše poznate ličnosti i prijatelji brenda Terranova, a naše popularne modne blogerke Zorana Jovanović, Branislava Antović i Jovana Jokić savetovale su kupce na koji način da stilizuju i uklope modne odevne komade iz najnovije kolekcije Urban style za sezonu jesen-zima 2013/2014.
New Concept Terranova Store, asortimanom i ambijentom inspirisan senzibilitetom i stilom mlađe urbane populacije, prati najaktuelnijie modne trendove, ali i zahteva pristupačne cene. Koncept novog iskustva kupovine u Terranovi, u Beograd je stigao nakon što je uspešno lansiran u Italiji, globalnom centru modne industrije.
U poslednjih nekoliko godina takozvani "low cost" brendovi doneli su revoluciju na modnom tržištu. Terranova je lider u tom sektoru, s idealnim odnosom kvaliteta i cena.
Urban style (gradski stil) brenda Terranova odlikuje se jednostavnom, uvek novom i cool ponudom, ali i prepoznatljivim izgledom i atmosferom maloprodajnih objekata.

Terranova kolekcija za sezonu jesen-zima 2013/2014. bazira se na tri ključna kvaliteta:

* easy to wear – jednostavan, pročišćen stil

* easy to live - osećaja slobode i neformalnosti kojim odiše svakiTerranova komad

* easy to buy – pristupačnost cena

Teranova je jedna od najvažnijih urbanih robnih marki za mlade, s ponudom moderne odeće po niskoj ceni i razvijenom maloprodajnom mrežom u više od 35 zemalja širom sveta.
U novom ambijentu urbanog stila, što je i modni imperativ brenda Terranova, kupci mogu doći do kompletnog stajlinga po najpovoljnijim cenama, uz stalne akcijske ponude. Najnoviji svetski trendovi pretočeni su u linije za mlade: Urban street, Urban Grunge, Brit Campus i Revolutionary. Tu je i kolekcija jesen/zima 2013-2014. za najmlađe - Terranva Kids, kao i značajno proširena ponuda moderno dizajniranog jeansa po najpovoljnijim cenama.

Foto: Mirko Tabašević, Life Content

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin
Tagovi:

Najnovije vesti