Dolazak novogodišnjih praznika budi one najlepše emocije koje pokreću prazničnu čaroliju. Coca-Cola novogodišnje kampanje, već tradicionalno, deo su praznične magije i svake godine nas podsećaju da vreme darivanja stiže. I ove godine, kada je pandemija sa kojom se suočio ceo svet donela puno neizvesnosti i teških trenutaka, Coca-Cola poručuje da je najvažnije da budemo zahvalni na vremenu koje provodimo sa svojim najdražima. I zato: Ove godine, najlepši poklon si ti!
Nakon, po mnogima, najemotivnijeg TV spota koji govori o ljubavi između oca i ćerke, i podseća nas da vreme provedeno sa najdražima treba uvek da nam bude na prvom mestu, Coca-Cola je lansirala nagradnu igru pod nazivom “Igraj za 1000 poklona svakoga dana” koja traje do 30.12.2020. godine. Potrebno je samo kupiti jedan od promo proizvoda, pronaći kod ispod čepa, ulogovati se na www.coca-cola.rs i dobijate mogućnost da osvojite neku od 1000 nagrada.
Kao i svake godine do sada, novogodišnja Coca-Cola kampanja, ima i humanitarni karakter. Ove godine donacija je usmerena ka deci i mladima bez roditeljskog staranja u SOS dečijim selima u Srbiji u vidu neophodne opreme koja će omogućiti da više od 200 dece unaprede svoje školovanje.
Međutim, to nije sve. Sa željom da podseti i inspiriše ljude da stvaraju one male dragocene trenutke sa dragim osobama, za koje nam nije potreban razlog, već vreme, Coca-Cola poziva sve građane da 27. decembra odlože svoj telefon, tablet ili kompjuter, jer #idemoOFFline.
- Novogodišnja Coca-Cola kampanja stavlja vreme i zahvalnost na svemu što imamo u prvi plan i poručuje nam da se čarolija praznika krije u nama, bez obzira na to gde se nalazimo. Usled ubrzanog tempa života, sve manje vremena provodimo sa dragim osobama, i zato je potrebno da izdvojimo vreme za one koje volimo, jer su zajednički trenuci koje stvaramo ono najdragocenije što imamo. Zato ove godine, izdvojite vreme za svoje najmilije, jer najlepši poklon koji nekome možete da date ste upravo vi - rekla je Andreea Dragan, direktorka marketinga kompanije Coca-Cola.
Coca-Cola, novogodišnjom kampanjom, želi da pokrene praznično raspoloženje i pruži ljudima da i u ovim izazovnim vremenima osete čaroliju praznika i bezbedno provedu zajedničke trenutke sa dragim osobama, jer novogodišnji praznici nas upravo podsećaju na radost i vreme provedeno u krugu najmilijih.
Slične Vesti
Čarolija zajedništva u srcu Coca-Cola novogodišnje kampanje
Novogodišnja Coca-Cola kampanja, ističući praznični duh, ove godine slavi zajedništvo
25/11/2021
Saznajte višeCoca-Cola HBC uvodi mlade u svet preduzetništva
Trista mladih učestvovalo na jedinstvenom online događaju „How to za nove generacije: Poslovni vodič za preduzetništvo mladih”
15/11/2021
Saznajte višeProglašen pobednik prvog Coca-Cola kulinarskog takmičenja
Coca-Cola nam je ove godine u okviru kampanje „Zajedno je ukusnije“ donela nesvakidašnje online kulinarsko takmičenje „Coca-Cola ti donosi ukus slave“
20/05/2021
Saznajte višePročitajte još
Nakon rasprodatih koncerata širom sveta, Laura Pausini nastavila svoju turneju koncertom u Londonu – Spektakl stiže i u Beogradsku arenu 18. decembra
05/11/2024
Saznajte višeDijeta Emine Jahović čini čuda, samo ako ste jak karakter
Dijeta Emine Jahović nije za svakoga, jedino ovako održava besprekornu figuru
05/11/2024
Saznajte višeZdraviji od kupusa i koprive! Neda Ukraden sprema raštan, evo recepta
Recept Nede Ukraden za raštan
02/11/2024
Saznajte višeMaxBet Halloween žurka: Noć zabave uz sjajne nagrade! (18+)
MaxBet Halloween žurka: Noć zabave uz sjajne nagrade!
01/11/2024
Saznajte višeZnam da nije zdravo, ali meni tako odgovara! Doručak Ive Štrljić je neobičan
Doručak Ive Štrljić
01/11/2024
Saznajte višeSlavimo Svetog Luku: Danas ova stvar mora da se uradi da se otera bolest iz kuće
Sveti Luka običaji na današnji dan
31/10/2024
Saznajte više
Komentari (0)