Proglašen pobednik prvog Coca-Cola kulinarskog takmičenja

Proglašen pobednik prvog Coca-Cola kulinarskog takmičenja

Autor: | 20/05/2021

0

Coca-Cola nam je ove godine u okviru kampanje „Zajedno je ukusnije“ donela nesvakidašnje online kulinarsko takmičenje „Coca-Cola ti donosi ukus slave“. Nakon tri nedelje uživanja u gastronomskim specijalitetima koje su takmičari pripremali, proglašen je Coca-Cola kulinarski influenser. 

Takmičari su svoje kulinarske veštine i kreativnost u pripremanju i aranžiranju jela, pokazivali kroz ni malo lake zadatke, a najbolje je pored žirija birala i publika putem online glasanja. U finalnoj nedelji takmičenja, svoje kulinarsko umeće dvoje najboljih takmičara pokazali su uživo pred kamerama, nakon čega je proglašen Coca-Cola kulinarski influenser, Jano Sič koji stoji iza instagram profila Jano’s Kitchen. Pored ugovora u trajanju od 6 meseci, kao i pune podrške kompanije Coca-Cola, pobednik Jano će dobiti i vaučer u iznosu od 1.000 evra za kupovinu Metalac proizvoda, novčanu nagradu u iznosu od 1.500 evra, Coca-Cola kuhinjski set kao i sponzorisanje jednog posta mesečno na svom Instagram nalogu.

- Takmičenje je samo po sebi za mene bio teret, zbog ogromne odgovornosti koju sam osećao prema, pre svega jednom ovako velikom brendu kao što je Coca-Cola, ali i prema porodici i publici koja me je podržavala tokom ove tri nedelje. I pored toga što volim da pripremam složena i izazovna jela, najteže mi je pao zadatak pripreme meksičkog jela sa pinđurom. Plašio sam se da ne prenaglim u predstavljanju svog doživljaja, po meni savršene kombinacije meksičke kuhinje i pinđura, s obzirom da je meksička hrana i dalje nedovoljno bliska našim ljudima. Članovi ekipe i žiri su bili izuzetno pozitivni, ali činjenica da od ishoda ovog takmičenja zavisi i moja karijera, nije bilo lako izboriti se sa tremom. Kao pobednik osećam ogromnu odgovornost i smatram da sam stavljen pred ozbiljan zadatak, a to je da odgovorim na potrebe ovako velikog brenda. Verujem da će mi saradnja sa brendom Coca-Cola doneti mnogo toga dobrog i da ću ispuniti očekivanja - rekao je Jano Sič, pobednik Coca-Cola online kulinarskog takmičenja. 

Coca Cola promo

 

Kao članovi žirija, Miroslava Minja Bogdanovski, autorka bloga Minjina Kuhinjica i Slobodan Stefanović, poznatiji kao Gastro Glumac, imali su težak zadatak proteklih mesec dana, jer od 6 najkreativnijih takmičara, može biti samo jedan Coca-Cola kulinarski influenser.

- Iako je sudijska uloga ponekad nezahvalna, uživala sam što mi je ista poverena od strane kompanije Coca-Cola. Pored toga što smo dobili pobednika, ovo takmičenje je donelo pregršt novih jela i ideja, ali pre svega inovaciju kada su u pitanju online takmičenja. Kao i do sada Coca-Cola je pokazala da je tu da pomera granice, a ja ću se rado odazvati i nekom drugom prilikom u potrazi za talentovanim ljubiteljima kuvanja - rekla je Minja Bogdanovski, autorka bloga Minjina kuhinjica.

Slobodan Stefanović, kao drugi član žirija, smatra da su ovakva takmičenja budućnost društvenih mreža.

- Obožavam sve što je kreativno i inovativno i drago mi je što sam bio deo ovako jednog inovativnog takmičenja. Drago mi je što je kompanija Coca-Cola sve organizovala i potrudila se da se lepo i ozbiljno igramo - rekao je Slobodan.


Coca-Cola je već više od pola veka deo naših života, važnih porodičnih dešavanja, ali i onih naizgled običnih svakodnevnih obroka. U svetu u kojem živimo danas, svaki obrok sa porodicom i prijateljima je dragocen trenutak koji nas zbližava, zato okupite najdraže, pokažite svoje kulinarske veštine i uživajte u zajedničkom obroku, jer zajedno je ukusnije.

Komentari (0)

Loading
hellomagazin.rs hellomagazin

Slične Vesti

Pročitajte još