Kompanija dm drogerie markt pokreće projekat „dm inkubator”

Kompanija dm drogerie markt pokreće projekat „dm inkubator”

Autor: | 01/10/2018

0

Najuspešniji, novi proizvodi srpskih proizvođača naći će se na policama svih dm prodajnih objekata širom Srbije.

Beograd, 1. oktobar 2018. godine – Kompanija dm drogerie markt pokrenula je projekat „dm inkubator” koji srpskim proizvođačima pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na domaće tržište kroz lanac dm prodavnica, kako bi doprinela razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu. Učešćem u ovom projektu, koji se realizuje u saradnji sa USAID Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije (RAS) i Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica, proizvođači iz segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike, odnosno proizvoda za negu i lepotu, stiču mogućnost da svoj proizvod na najbolji način predstave na domaćem i, potencijalno, najzahtevnijim evropskim tržištima.

Prijava učesnika će se vršiti putem portala www.dm-inkubator.rs, a konkurs je otvoren od 1. oktobra do 30. novembra 2018. godine. Po završetku prijava, sledi provera i selekcija proizvoda koji će ući u uži izbor, a nakon toga oni odabrani biće deo projekta „dm inkubator“ koji predstavlja idealnu priliku njihovim proizvođačima da dodatno unaprede svoje proizvode kroz programe podrške od strane Organizatora i Partnera – savetovanja i mentoring dobavljača, redizajna ambalaže i primene najsavremenijih brend strategija razvoja proizvoda tokom projekta.

Finalni odabir je u periodu 01.04. – 30.04.2019. godine, a proglašenje (objavljivanje informacije o pobednicima) je planirano za 01.05.2019.

Po izboru autentičnih lokalnih proizvoda dm će obezbediti  njihovo sezonsko ili trajno plasiranje u svim dm prodajnim objektima u Republici Srbiji, kao i  potpunu marketinšku podršku i promocije odabranih proizvoda kroz dm i eksterne kanale oglašavanja. „Naš cilj je da ponudimo svoje dugogodišnje iskustvo i ekspertizu na lokalnom tržištu kao i međunarodni „know-how”. Jedan od osnovnih kriterijuma za odabir jeste da proizvodi koje proizvođači prijavljuju sadrže sirovine poreklom iz Srbije, kao i da do sada nisu uvršteni u ponudu niti jednog trgovinskog ili HORECA objekta koji posluje u Srbiji. Kompanija dm drogerie markt doo Srbija, kao deo najvećeg drogerijskog lanca u Evropi, odvojiće istaknuto mesto na policama  za minimalno 20 takvih proizvoda u nastojanju da podržimo, podstaknemo i u najboljem svetlu predstavimo potencijal domaće proizvodnje“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktor kompanije dm drogerie markt.

Odluku o tome koji će se novi proizvodi naći na policama dm-a doneće stručni žiri koji će činiti predstavnici svih partnerskih organizacija u projektu na osnovu pravila i uslova konkursa, kao i jasno definisanih kriterijuma selekcije. Uz to, kupci će izborom ovih proizvoda prilikom kupovine direktno podržati osnaživanje domaće proizvodnje i, prema vlastitim potrebama i željama, nastaviti da kreiraju ponudu dm-a.

hellomagazin.rs Promo
Tagovi:

Pročitajte još

Najnovije vesti