Brend Smoki, kompanije Soko Štark koja posluje u okviru Atlantic grupe, osvojio je Superior Taste Award u Briselu. Reč je o najcenjenijoj nagradi u segmentu ishrane u svetu koja se osvaja na međunarodnom ocenjivanju ukusa i kvaliteta.
Milioni ljudi zatvorenih očiju prepoznaju ukus Smokija, a sada je i 120 stručnjaka Međunarodnog Instituta za degustaciju i kvalitet proizvoda (iTQi-International Taste & Quality Institute) dalo zvaničnu potvrdu da je i ukus i kvalitet našeg omiljenog flipsa izuzetan. Žiri je sačinjen od vrhunskih poznavaoca ukusa, kuvara, somelijera i stručnjaka koji su i ove godine predano, tokom nekoliko dana, testirali i ocenjivali preko 1.000 različitih proizvoda iz 60 zemalja širom sveta.
“Posebno smo ponosni na činjenicu da je kvalitet i ukus Smokija prepoznat na evropskom nivou i dobio svoju potvrdu od strane 120 stručnjaka iz oblasti kvaliteta proizvoda i njegovog ukusa. Smoki je u strukturi prodaje jedan od stubova poslovanja kompanije Soko Štark sa stabilnim godišnjim rastom. Takav uspeh i više od 45 godina postojanja Smokija mi i dalje konstantno nadograđujemo pružanjem novog doživljaja kroz staro, dobro utvrđeno iskustvo u konzumiranju naših proizvoda.” – istakla je Ivana Vlahović, category marketing manager Strateškog poslovnog područja Slatko i slano, Atlantic Grupe.
Proizvodi se ocenjuju brojem zvezdica koje mere kvalitet samog proizvoda. Na ovogodišnjem ocenjivanju, Smoki je osvojio maksimalne 3 STA zvezdice. Dodela nagrada se tradicionalno i svečano uručuje u Briselu, a kompanija Soko Štark je uspeh Smokija simbolično proslavila na SMOKIng događaju za predstavnike medija.
“Smoki kao prozvod sačinjen od potpuno prirodnih sirovina, kao što su kukuruzni griz i sveže pečeni kikiriki, bez bilo kakvih aditiva, postao generičko ime za ovu vrstu grickalica. Svojim prepoznatljivim ukusom, kvalitetom i trajanjem kreirao je posebnu emotivnu vezu sa potrošačima koja je osnov njihovog poverenja, ali ujedno i naš najveći kapital koji i danas nadograđujemo i čiju potvrdu smo dobili i od strane stručne javnosti Evrope.” – izjavila je Jelena Crnković, brand manager za brand Smoki, Strateško poslovno područje Slatko i slano, Atlanic Grupa.
Smoki predstavlja jedinstveni spoj ukusa koji je ujedno hrskav i topiv, a podjednako omiljen svim generacijama i opravdano se nalazi u top 10 najprepoznatljivijih brendova jugoistočne Evrope.
Pročitajte još
Predstavnici sedme sile za dva dana prikupili 700.000 dinara za pomoć bolesnim mališanima
25/12/2024
Saznajte višeRecept Radoša Bajića za sočne krmenadle zapisuju i vrsne domaćice
Recept Radoša Bajića oduševiće i vrsne domaćice
25/12/2024
Saznajte višeI ove zimske sezone nosimo novu SUPERHERO kolekciju i pomažemo NURDOR-u
Mastercard i NURDOR nas podsećaju na važnost podrške zajednici i da svako od nas može biti superheroj
25/12/2024
Saznajte višeJK je rekorderka, okitila čak četiri jelke, neki ukrasi su veći od nameštaja u kući FOTO
Jelka Jelene Karleuše je nestvarna
25/12/2024
Saznajte više