(R)evolucija novih medija 6. novembra u Beogradu

(R)evolucija novih medija 6. novembra u Beogradu

Autor: | 21/10/2013

0


Tradicionalni, 5. po redu medijski samit pod nazivom (R)evolucija novih medija biće i ove godine održan u Beogradu, 6. novembra u hotelu Metropol Palace.

Samit vec pet godina predstavlja najveće okupljanje regionalnih lidera medijske industrije, a cilj je upoznavanje sa novim tehnologijama i kanalima distribucije informacija, novim opcijama u povećanju prihoda od oglašavanja, transparentnom poslovanju i razmeni mišljenja i iskustava medijskih lidera.

Na teme: Projekcije i očekivanja 2014., Magazini – digitalizacija i budući izazovi, Novinarska etika u novim medijima, (R)evolucija novih medija i Transparentnost kao dugoročna strategija održivog poslovanja medija, govoriće: Dominic Lyle, generalni direktor, EACA, Jovan Stojanović, direktor, Direct Media, Slavica Šimić, direktor, Media House, Bojan Rendulić, Managing Director, Initiative FB, Danijela Jovanović, generalna direktorka, Attica Media Srbija, Veljko Lalić, direktor i glavni urednik, „Nedeljnik“, Robert Čoban, predsednik, Color Press Group, Ljiljana Smajlović, glavna i odgovorna urednica,“Politika”, Veselin Simonović, glavni i odgovorni urednik,“Blic”, Ratko Dmitrović, generalni direktor i glavni urednik, “Novosti”, Dragoljub Žarković, glavni urednik nedeljnika “Vreme”, Zoran Stanojević, urednik, RTS, Dmitry Shishkin, urednik digitalnog razvoja, BBC Global News Limited, Kimon Zorbas, direktor, Digital Business Consulting Group, Manferd Werfel, zamenik generalnog direktora i izvršni direktor Centra za novinsku produkciju, WAN-IFRA, Jovan Protić, direktor digitalnih proizvoda, Ringier Axel Springer Srbija, Richard Foan, predsednik IFABC komiteta za web standarde, predsednik JICWEBS (Joint Industry Committee for Web Standards, za UK i Irsku) i Izvršni direktor za komunikacije i inovacije, ABC UK, Magnus Paulson, predsednik evropskog komiteta IFABC, direktor odita ABC Švedske (Tidningsstatistik AB) i Marco Bernasconi, generalni direktor, ABC Švajcarske (WEMF). (program)

Pred očekivanih 200 učesnika, pokušaćemo i ovog puta da ponudimo rešenja koja će biti od koristi svim učesnicima ovog tradicionalnog okupljanja.

Samit je namenjen rukovodiocima novinsko-izdavačkih kuća, direktorima marketinga, prodaje i
distribucije novinsko - izdavačkih kuća, rukovodiocima marketing sektora i sektora korprativnih komunikacija, media menadžerima, marketing agencijama (Account direktori i menadžeri, media buying menadžeri), PR agencijama (Account direktori i menadžeri), distributerima, [štamparijama, kreativcima, art direktorima i grafičkim dizajnerima, provajderima IT rešenja, predstavnicima programskog inženjerstva.

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin
Tagovi: