Higijena za čistu peticu

Higijena za čistu peticu

Autor: | 16/11/2016

0

Kompanija Unilever i brend "Domestos" pokrenuli su dobrotvornu akciju uređenja toaleta u Srednjoj zanatskoj školi iz Rakovice sa ciljem da doprinesu stvaranju boljih uslova za obrazovne aktivnosti i svakodnevni boravak dece. Ovu obrazovnu ustanovu pohađaju deca sa smetnjama u učenju i razvoju i u njoj trenutno boravi oko 240 učenika. Radovi će trajati mesec dana, a vrednost investicije je oko dva miliona dinara.

- Akcija uređenja toaleta u Srednjoj zanatskoj školi u Rakovici je zapravo nastavak ’Domestos’ kampanje ’Higijena za čistu peticu’, kojom želimo da unapredimo higijenske uslove u školama. U okviru kampanje u proteklom periodu donirali smo ’Domestos’ sredstva za čišćenje i održavanje higijene za više od 1200 škola širom Srbije – rekao je Dobrivoje Milovanović, direktor Unilever Beograd i dodao:

- Veliko mi je zadovoljstvo što se Domestos kampanja nastavlja baš u Srednjoj zanatskoj školi koja se izdvaja, ne samo po tome što jedina u Beogradu obučava mlade sa smetnjama u razvoju, već i zbog toga što je đaci doživljavaju kao drugi dom. Ovim putem se posebno zahvaljujem našim partneru, kompaniji ’Sika’, koja je donirala deo potrebnog materijala za rekonstrukciju.

U ovoj školi mladi se obučavaju za različita zanimanja, poput pekara, frizera, cvećara, autolimara i dr. Pored toga što pruža znanja i veštine deci sa autizmom, Daunovim sindromom, obolelim od cerebralne paralize, sa smetnjama u učenju i poremećajem pažnje, škola im pomaže i prilikom zapošljavanja.

Direktor Srednje zanatske škole Milovan Marković zahvalio se kompaniji Unilever na pomoći koja će doprineti boljem izgledu škole i zdravijim higijenskim uslovima. On je pozvao i druge kompanije da se uključe u dobrotvorne akcije koje su namenjene deci i mladima.

- Na taj način učimo decu da budu odgovorni i brižni prema drugim ljudima i okolini u kojoj žive - dodao je Marković.

Obeležavanju početka radova prisustvovali su i državna sekretarka Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Gordana Predić, zamenik gradskog sekretara za obrazovanje i dečju zaštitu Igor Raičević i predsednik Opštine Rakovica Vladan Kocić, koji su se zahvalili kompaniji Unilever na ovoj inicijativi kao dobrom primeru korporativne društvene odgovornosti.

Državni sekretar Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Gordana Predić navela je da Ministarstvo uvek daje podršku kompanijama i pojedincima u realizaciji aktivnosti usmerenih ka dobrobiti dece i mladih, kao i da je sa kompanijom Unilever u prethodnom periodu već ostvarena saradnja tokom akcije opremanja škola sredstvima za čišćenje i higijenu.

Kompanija Unilever kroz poslovne aktivnosti konstantno doprinosi razvoju lokalne zajednice. Kampanjom "Higijena za čistu peticu" Unilever i brend "Domestos" promovišu važnost održavanja higijene i pomažu školama u njihovim naporima da nivo čistoće bude zadovoljavajući.

Komentari (0)

Loading
story.rs/NP promo
Tagovi: Domestos Unilever

Pročitajte još

Najnovije vesti