Brojni su razlozi zašto se potrošači vezuju za brendove. To mogu biti emocionalni razlozi, uticaj tradicije, autentičnost nekog brenda i njegov dizajn, ali pre svega kvalitet i poverenje koje taj brend uliva su ono što nas opredeljuje da kupimo određene proizvode.
Svaki brend ima svoju ličnost i mi kada kupujemo određene proizvode, biramo brendove kao i prijatelje. Kao što volimo da biramo kvalitetne i uspešne ljude za prijatelje, srećni smo kada naši omiljeni brendovi osvajaju priznanja i nagrade za kvalitet.
Želimo da nam i dalje započinje dan kao Dobro jutro. Posle više od sedam i po decenija Dijamant ulje je u svakoj kući, bez njega ne može ništa da se skuva, a i naša kuća miriše na kolače i fina peciva jer Dijamant classic stoni margarin baš voli da se meša u sve slatko i slano.
Brojna priznanja koja već godinama osvajaju Dijamant proizvodi pokazuju da i te kako zaslužuju poverenje potrošača a vi, ukoliko niste, proverite zašto, kada sutra budete spremali doručak, kuvali ručak ili planirali da iznenadite ukućane slanim ili slatkim specijalitetima iz rerne.
BRANDscore je lista zasnovana na BRANDpuls istraživanju agencije Iposos koja pokazuje snagu brenda na tržištu među 1453 brendova praćenih istraživanjem unutar 71 proizvodne kategorije i izračunava se kombinacijom devet postojećih marketinških pokazatelja sa potrošačkog nivoa.
Pročitajte još
Rokija su žene obožavale, a danas najbolji dasa iz Srećnih ljudi izgleda ovako FOTO
Roki iz Srećnih ljudi danas
23/11/2024
Saznajte višeNeda Ukraden ima trik za uvijanje sarmi! Ni jedna domaćica se toga nije setila
Trik Nede Ukraden za uvijanje sarmi
21/11/2024
Saznajte višeVinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
Vinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
21/11/2024
Saznajte višeAranđelovdan u domu Živojinovića: Maleni Aleksandar zadužen za sarme FOTO
Sarme Lepe Brene ove godine priprema najslađi kuvar
21/11/2024
Saznajte višeNezaboravno veče glamura: Gala Celebrities Night - Red Carpet
Gala Celebrities Night - Red Carpet
21/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)