Urnebesno pismo putnika avio-kompaniji: Smilujte se na mene

Urnebesno pismo putnika avio-kompaniji: Smilujte se na mene

Autor: | 03/06/2016

0

Aleks Hamberger rezervisao je avionsku kartu kako bi otputovao u Kanzas Siti i video svoju devetomesečnu nećakinju, ali se razboleo i otkazao put. Pošto mu je avio-kompanija naplatila čak 200 dolara za promenu termina, on joj je poslao pismo, koje je zapalilo internet.

Ovaj čovek iz Bafala u državi Njujork obratio se Amerikan erlajnsu rečima:

"Dragi, najljubazniji i najdobronamerniji službeniče korisničke usluge Amerikan erlajnss,

Pišem ti u nadi da ćeš se smilovati na mene i pružiti malo saosećanja ovom putniku, koji se teško razboleo i morao da odloži posetu voljenoj nećakinji.

Zamislite to: 29. februara 2016. bio je ponedeljak uveče i ja sam se tako radovao predstojećoj poseti mojoj sestri, zetu i nećakinji, koja je tog četvrtka trebalo da slavi šest meseci.

Te večeri osetio sam blagi pritisak u sinusima – ništa strašno, ali dovoljno da se ne osećam kako treba. Kad sam se probudio narednog dana, u utorak 1. marta, osećao sam se dobro, ali su stvari ubrzo krenule nizbrdo. Bilo mi je hladno, a ja sam mislio: ‘ništa strašno’.

Do srede 2. marta stvari su eskalirale. Moji simptomi prehlade su postali intenzivni. Konsultovao sam se s virtuelnim lekarom putem interneta (vrlo fensi!) i ona mi je preporučila da odmah krenem kod stvarnog doktora.

‘O, ne!’, pomislio sam. ‘Ovo nije dobar znak’.

Iste večeri sam posetio lekara i on je bio dovoljno zabrinut da mi predloži da odložim put za Kanzas Siti, koji sam rezervisao za naredni dan. ‘ZAŠTOOOOOOOO?’, pitao sam se tiho u sebi.

Delovalo je kao obična prehlada, ali je on ipak zaključio da nije razumno kretati na putovanje. Pošto oduvek poštujem pravila, poštovao sam njegov savet.

O, bože, kako mi je drago što jesam! Na lekarskom nalazu stajalo je da imam infektivnu bolest, ali se samo dva dana kasnije, 4. marta, ispostavilo da to nije ni prehlada ni grip: bila je to bakterijska infekcija Haemophilus Influenzae.

Da, to je ista infekcija koja izaziva bolesti poput epiglotitisa (fatalna bolest disajnih organa), zapaljenje pluća i meningitis, naročito kod dece mlađe od pet godina. Sećate se da sam pomenuo da sam planirao da idem kod moje šestomesečne nećakinje? Hvala nebesima da nisam!

Posle duge dve nedelje i formalnog odsustva s posla zbog bolesti, nisam patio od onih najgorih komplikacija (iako sam imao infekciju sinusa, uva (uključujući i pucanje bubne opne), konjuktivitisa, zapaljenja grla, osipa na celom telu, između ostalih).

Ali što je najvažnije, otkazivanje mog putovanja do nećakinje najbolje je što je moglo da mi se desi. Da sam je posetio i da se zarazila, mogao sam je doslovno ubiti.

Uz sve to, nadam se da možete, ili da bar imate volju, da se smilujete na mene i moju tužnu priču (tako jadnu, kakva jeste) i zaboravite na taksu od 200 dolara, koju obično naplaćujete za pomeranje rezervacije.

Znam, znam, kupio sam kartu i rizikovao da se možda suočim s ovom taksom, ako otkažem putovanje, ali se nadam da ćete uvideti da sam put otkazao zbog bitnih razloga i da sam, osim bola i patnje koje sam pretrpeo zbog bolesti, bio uznemiren zato što nisam video članove porodice koje nisam posetio od novembra! Nećakinji je potreban njen ujak!

Ne znam da li će to biti problem ili neće, ali nedavno sam ponovo rezervisao put i već sam platio taksu od 200 dolara. Sada uviđam da postoji bar 356 razloga zbog kojih mi nećete refundirati troškove, ali mislim da vredi pokušati! Ako je moguće da na neki način nadoknadim ovih 200 dolara, biću vam večno zahvalan.

Znam da morate da se nosite s dosadnim i zahtevnim putnicima non-stop i ja vas uveravam da nisam jedan od takvih. Ako ne mogu da dobijem svoju refundaciju, imaću razumevanja. Hvala vam što sve činite da ostvarite snove putnika kakav sam i ja. U slučaju da je ovo pismo predugo, ili nejasno, dodao sam i foto-priču u prilogu.

Hvala još jednom na razumevanju. Radujem se vašem odgovoru i svom sledećem letu!

Sa zahvalnošću,

Aleks Hamberger

Česti putnik

Brat

Ujak

Bivši bolesnik

Trenutno zdrava osoba

Zahvalni putnik"

Njegova duhovitost je dala rezultate i avio-kompanija mu je dala nadoknadu za taksu.

Komentari (0)

Loading
, Foto:guliver/thinkstock hellomagazin

Pročitajte još

Najnovije vesti