Apatinska pivara i Uprava saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije obeležili su desetogodišnjicu kampanje „Kad pijem, ne vozim“ koja već punu deceniju edukuje javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola. Tim povodom, Apatinska pivara je Upravi saobraćajne policije donirala novih deset alkometara najnovije generacije kako bi pomogla još efikasnijoj kontroli saobraćaja.
Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ – decenija edukacije o rizicima i posledicama vožnje pod dejstvom alkohola
Ovom prilikom pripadnici saobraćajne policije su u Bulevaru Milutina Milankovića izvršili pojačanu kontrolu alkoholisanosti vozača novim alkometrima.
- U prethodne dve godine, prema statističkim podacima, na našim putevima svaki peti život nažalost je izgubljen zbog upravlјanja vozilom pod dejstvom alkohola, a slična iskustva imaju i druge evropske države. Zbog toga saobraćajna policija svakodnevno vrši kontrolu alkoholisanosti vozača, isklјučuje iz saobraćaja one koji upravlјaju pod dejstvom alkohola i zadržava do istrežnjenja vozače koji su u stanju teške, veoma teške ili potpune alkoholisanosti ili koji odbiju da se podvrgnu alkotestu. Prosečno se godišnje iz saobraćaja isklјuči oko 50.000 vozača, od kojih se na trežnjenju zadrži oko 10.000. Ovu priliku koristim da se zahvalim Apatinskoj pivari na donaciji alkometara koji nam pomažu da još efikasnije kontrolišemo vozače i da ih isključimo iz saobraćaja ukoliko voze pod dejstvom alkohola i time doprinesemo većoj bezbednosti saobraćaja - izjavio je Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije.
Podaci pokazuju i da se iz godine u godinu smanjuje broj vozača koji voze pod uticajem alkohola.
- Tokom proteklih deset godina obišli smo veliki broj gradova širom Srbije, posetili mnogo festivala, održali veliki broj predavanja, kreirali različite edukativne sadržaje, a sve u cilju jačanja svesti svih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola. Naš savet, posebno mladima je uvek bio – ukoliko si popio, pozovi taksi, dozovi prijatelja, sačekaj autobus ili prošetaj. Verujem da smo takvom vrstom prevencije već sačuvali mnogo života i to ćemo i u budućnosti nastaviti da radimo - rekao je Vladimir Novaković, generalni direktor Apatinske pivare.
Posetioci različitih manifestacija širom Srbije imaće priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti putem zanimljivih aktivacija koje pivara realizuje u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“ i na taj način dodatno apeluje na oprez tokom vožnje i konzumiranja alkohola.
Pročitajte još
Brena i Boba zabrinuti, uragan preti da im uništi vilu vrednu 18 miliona dolara
Vila Lepe Brene u Majamiju vredi milion evra
10/10/2024
Saznajte višeSoba Srne Lazić je po meri svake princeze, roditelji su brinuli o svakom detalju FOTO
Soba Srne Lazić je po meri svake princeze
09/10/2024
Saznajte višeKo ti jede džigericu i zašto to ignorišeš?
Ko ti jede džigericu i zašto to ignorišeš?
07/10/2024
Saznajte višeJesenji doručak po recepturi Slavice Rokvić: Jedan sastojak baš ubrzava mršavljenje
Jesenji doručak Slavice Rokvić za sva čula
05/10/2024
Saznajte više