Još samo 11 dana nas deli od najveće i najznačajnije regionalne konferencije posvećene digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day 2017. Centralna tema "Connected Shopper" pokriće teme o trgovini putem interneta, novoj generaciji umreženih kupaca, njihovim navikama, ali i korisničkom iskustvu.
Predavači najboljih svetskih kompanija sa razvijenih tržišta posetioce će upoznati sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. Paralelno sa predavanjima na konferenciji će se održavati i paneli u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona.
Konferencija Digital Day – Connected Shopper se održava uz podršku brojnih sponzora, među kojima je i kompanija SAP West Balkans kao platinasti sponzor događaja.
Među predavačima i panelistima naćiće se: Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima "The ZOO", Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazina The Economist, Predrag Ćirković, direktor kompanije SAP West Balkans, Mitja Tuškej, izvršni direktor marketinške agencije Direct Media Komunikacije, Milan Simić, CIO Telekom Srbija, Bojan Leković, CEO i osnivač, KupujemProdajem.com i mnogi drugi.
Posebno izdvajamo osnivača i direktora kompanije Kraftverk, gospodina Heimo Hammer-a, koji iza sebe ima visoko obrazovanje bečkog Univerziteta u oblasti ekonomije i poslovne administracije, na kojem je bio i profesor na katedri za marketing. Nakon toga put ga je vodio kroz kompanije kao što su Siemens, McCann Erickson i Dr. Puttner & Bates, da bi 1990. godine osnovao svoju agenciju za digitalni marketing i kreativne usluge Kraftverk. Evoluciju marketinga i digitalnog oglašavanja pratila je i njegova agencija koja je sada jedna od vodećih u Austriji. Za 27 godina poslovanja Kraftwerk je lansirao više od 2.000 marketinških kampanja i preko 2.500 digitalnih projekata za velike klijente kao što su Redbull, Coca-Cola, Unicredit, Lufthansa, Opel i mnogi drugi.
Na osnovu dugogodišnjeg iskustva, na prvoj liniji digitalne transformacije tržišta, marketinga i poslovanja gospodin Hammer će na svom predavanju govoriti prevashodno o novoj generaciji potrošača i njihovim kupovnim navikama . «Kupovina svuda i u svako vreme» naziv je njegovog predavanja i fokusiraće se ka višekanalnoj strategiji kao pristupu za povećanje prodaje. Zbog evolutivne promene ponašanja potrošača došli smo do nove tačke u evoluciji – Homo economicus-a.
U pitanju je veoma dobro informisana osoba sa jasnim fokusom na ličnim potrebama i raspoloživim novcem. Jasna definicija kupca je prvi korak u zadovoljavanju njegovih potreba. Da bi Homo economicus kupio nešto od vas potrebna je identifikacija ovih kupaca, ali i jasna strategija komunikacije sa njima. Sa kupcima evoluirala je i maloprodaja. Ona sada obuhvata radnje, online šopove, web sajtove, mikrosajtove, blogove, aplikacije, ali i kanale društvenih mreža. Zbog kupaca čije se potrebe i navike menjaju iz dana u dan, uspešne stare strategije se ne mogu ponovo koristiti, već je potrebno prilagođavati pristup tako da on prati evoluciju potrošača. Ono što je sigurno je da će digitalna maloprodaja biti jedna od najviše rastućih grana industrije, sa umreženim kupcima u višekanalnoj strategiji kupovine kao ključnom faktoru pristupa. Ne propustite ovo zanimljivo predavanje gospodina Hammera, 16. maja od 18h u Addiko bank sali Doma omladine.
Pročitajte još
Jesenja pita po receptu Cece Ražnatović. Ko kaže da pevačica u kuhinju ne ulazi?
Recept Cece Ražnatović za posnu pitu idealnu za jesen
14/10/2024
Saznajte višeČuvena šefica meksičke kuhinje u Beogradu: Festival tradicionalne hrane za dušu stigao i kod nas
Ambasada Meksika poziva srpsku publiku da proba ove ukusne kulinarske specijalitete meksičke kuhinje
14/10/2024
Saznajte višeAleksandra Jeftanović za doručak obavezno jede ovo i izgleda savršeno na pragu 50. godine
Ishrana Aleksandre Jeftanović tajna je njenog dobrog izgleda
13/10/2024
Saznajte višeBrena i Boba zabrinuti, uragan preti da im uništi vilu vrednu 18 miliona dolara
Vila Lepe Brene u Majamiju vredi milion evra
10/10/2024
Saznajte višeSoba Srne Lazić je po meri svake princeze, roditelji su brinuli o svakom detalju FOTO
Soba Srne Lazić je po meri svake princeze
09/10/2024
Saznajte više
Komentari (0)