Kompanija Swiss Nature je u hotelu Saint Ten predstavnicima medija i saradnicima predstavila proizvodne linije Well, Stevia line i Diet Fit, pod nazivom "Budimo zajedno deo svetskog trenda".
Nastala kao rezultat dugogodišnje saradnje sa renomiranim švajcarskim proizvođačima HACO i Frutarom, kompanija ima cilj da razvije asortiman visokokvalitetnih proizvoda koji će pomoći da se poboljša zdravlje ljudi, ali i trend zdravog načina života. Akcenat je stavljen na razvoj zdravih navika kod korisnika i na prevenciju, kojom može da se spreči razvoj mnogobrojnih oboljenja.
Prvi rezultati saradnje realizovani su 2010. godine lansiranjem dijetetskih suplemenata koji su zasnovani na farmakološko aktivnim komponentama, klinički potvrđenim i prirodnim. Asortiman je kasnije dopunjen proizvodima na bazi stevije i ovsenim kašama, zadržavajući trend zdravog života.
-Dijabetes i kardiovaskularne komplikacije dijabetesa danas ubijaju više ljudi nego ratovi i saobraćajne nesreće. Epidemija globalnih razmera može se zaustaviti samo aktivnim personalizovanim i multidisciplinarnim pristupom, uz učešće lekara, pacijenata i države. Za efikasno lečenje neophodni su kako lekovi tako i pomoćne lekovite supstance koje su farmakološki aktivne i klinički potvrđene, čime se prevenira nastanak bolesti i komplikacija, koje se često završavaju fatalnim ishodom, istakao je prof. dr Nebojša Tasić sa Instituta za kardiovaskularne bolesti "Dedinje".
Doktor Danijela Karamarković, dijetolog i rukovodilac centra medicinske estetike Merkur, pojasnila je:
-Pravilna ishrana zajedno sa fizičkom aktivnošću su lekovi u rukama svakog pojedinca. Jedino ovakva ishrana može da prevenira sve hronične nezarazne bolesti među kojima je i dijabetes, bez obzira na genetsku predispoziciju. Danas je u Srbiji svako četvrto dete gojazno, što predstavlja ozbiljan zdravstveni problem sa brojnim komplikacijama i posledicama.
Da smo u korak sa svetskim trendovima potvrđuje i dr Nedeljko Milosavljević, direktor Centra za transfer tehnologije Univerziteta u Beogradu.
-Kako bi u današnje vreme jedno preduzeće ostalo u sve agresivnijoj konkurentskoj trci, neophodno je da se izdvoji od drugih na tržištu, a to može postići jedino stalnim unapređivanjem svojih proizvoda, usluga i poslovnih procesa putem uvođenja inovacija. Kompanija Swiss Nature je odličan primer kako se kroz strategiju licenciranja kvalitetnih tehnologija može postići izvanredan uspeh. Drago nam je da takav model poslovanja primenjuju i u saradnji sa Univerzitetom u Beogradu.
Natali Mićović u ime kompanije Swiss Nature istakla je:
-U ovom trenutku možemo da kažemo da nas vojska zadovoljnih potrošača stimuliše da idemo dalje i da budemo još bolji, pa je u planu razvoj još novih proizvoda i novih tržišta za plasman. Svet je veliki i treba ga osvojiti.
Gosti su imali priliku da probaju deo proizvoda iz asortimana kompanije Swiss Nature, među kojima su najzastupljeniji bili dezerti.
Pročitajte još
Otvorena prva Hogan radnja u Srbiji i ovom delu Evrope
Otvorena prva Hogan radnja u Srbiji i ovom delu Evrope
15/10/2024
Saznajte višeJesenja pita po receptu Cece Ražnatović. Ko kaže da pevačica u kuhinju ne ulazi?
Recept Cece Ražnatović za posnu pitu idealnu za jesen
14/10/2024
Saznajte višeČuvena šefica meksičke kuhinje u Beogradu: Festival tradicionalne hrane za dušu stigao i kod nas
Ambasada Meksika poziva srpsku publiku da proba ove ukusne kulinarske specijalitete meksičke kuhinje
14/10/2024
Saznajte višeAleksandra Jeftanović za doručak obavezno jede ovo i izgleda savršeno na pragu 50. godine
Ishrana Aleksandre Jeftanović tajna je njenog dobrog izgleda
13/10/2024
Saznajte višeBrena i Boba zabrinuti, uragan preti da im uništi vilu vrednu 18 miliona dolara
Vila Lepe Brene u Majamiju vredi milion evra
10/10/2024
Saznajte više
Komentari (0)