Konferencija Digital Day 2018. koja se ove godine održava pod sloganom ‘New Signal’, održava se 8. i 9. maja u beogradskom JDP-u.
Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day, održava se osmi put, a inostrani predavači i eksperti govoriće o aktuelnim industrijskim trendovima u svetu.
Pored zanimljivijih predavanja konferenciju će obeležiti i mnogobrojne panel diskusije koje će upotpuniti stručnjaci iz zemlje i regiona – predstavnici uspešnih digitalnih i marketinških kompanija. Među predavačima na pomenutom događaju su i Ana Anđelić Chief Brand Officer iz kompanije Rebecca Minkoff, Brajan Morisei, glavni urednik DigiDay-a, Marijana Prpić iz Google-a, Čepin Klark, Executive Vice President – R/GA, Johan Vrede, Global Vice President, Strategic Marketing, SAP Hybris i mnogi drugi, navode iz IAB Serbia, udruženja koje organizuje Digital Day.
Karte su puštene u prodaju i mogu se naručiti preko zvaničnog sajta konferencije.
Prijave za Mixx Awards do 4. aprila
Treba napomenuti da će na Digital Day konferenciji, u okviru svečane ceremonije zakazane za 9. maj, biti dodeljene i nagrade za najbolje digitalne kampanje u proteklih godinu i po dana. Prijave za Mixx Awards Serbia 2018. otvorene su do 4. aprila, a više informacija možete saznati na zvaničnoj stranici ovog takmičenja.
Dodatne informacije o konferenciji dostupne su putem zvaničnog sajta.
O IAB SERBIA
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
IAB sajt, Facebook, Twitter, LinkedIn
Prijavite se za IAB MIXX Awards Serbia 2018
Ove godine IAB Serbia organizuje ovo prestižno, međunarodno priznato takmičenje u okviru Digital Day konferencije 8. i 9. maja u beogradskom JDP-u.
Najbolji prijavljeni radovi dobiće IAB MIXX nagradu, čime će postaviti standarde koji inspirišu, edukuju i prikazuju best-practice u industriji digitalnog marketinga.
Nagrade za IAB Srbija IAB MIXX Awards Serbia se dodeljuju u 16 kategorija:
Best Product Launch, Best Social Community Building, Best Social Influencer Marketing, Best Display Ad, Best Search Advertising Campaign, Best Native Advertising Campaign, Best Video Advertising Campaign, Best Branded Content, Best Direct Response And Lead Generation Campaign, Best Brand Awareness Campaign, Best Innovation, Best Corporate Website, Best Cross Media Integration, Best Microsite, Best Mobile, Best Social Media Campaign i IAB MIXX Grand Prix - najprestižnija nagrada takmičenja. Za Grand Prix se kandiduju pobednički radovi iz svih kategorija, dok će odluku o pobedniku ove kategorije doneti stručni žiri glasanjem.
Članovi žirija ovogodišnjeg IAB Mixx Awards su:
Jurica Vuković, CEO and Art Director, Euroart93
Sanja Lalević Cvetković, Head of Digital, Direct media
Dubravka Urošević, Regional Account Director, Universal media Belgrade
Marko Prokić, Creative Director, Wireless media
Andrej Gamser, Head of Digital, Executive group
Mario Šestak, Interactive Art Director, Degordian
Vladimir Ćosić, Digital Creative Director, McCann Beograd
Vladimir Zarić, Head of Digital, Publicis One
Vera Radanović, Head of Digital, Media House RS
Marija Joksimović, Head of Digital, GroupM
Predrag Roganović, Digital Media Director, Adria media Group
Vladimir Tošić, Senior Digital Manager CEE, The Coca-Cola Company.
Prijave za Mixx Awards Serbia 2018. otvorene su do 4. aprila, a više informacija možete saznati na zvaničnoj stranici ovog takmičenja.
Nagrade će pobednicima biti dodeljene 9. maja ove godine na svečanosti u okviru konferencije “DIGITAL DAY”. Na prestižnoj konferenciji, posvećenoj upotrebi tehnologije i inovacija u marketingu, digitalnoj ekonomiji i naprednim metodama digitalnog advertajzinga, govoriće predstavnici uspešnih digitalnih i marketinških kompanija. Među predavačima na pomenutom događaju su i Marijana Prpić iz Google Adriatic, Ana Anđelić Chief Brand Officer iz kompanije Rebecca Minkoff, Brajan Morisei, glavni urednik DigiDay-a, Čepin Klark, Executive Vice President – R/GA, Johann Wrede, Global Vice President, Strategic Marketing, SAP Hybris i mnogi drugi, navode iz IAB Serbia, udruženja koje organizuje Digital Day.
Na ovoj konferenciji srešće se kreatori, vizionari, eksperti digitalnih medija i marketinga, stratezi, donosioci poslovnih odluka, kreativni umovi i tehnološki geekovi. Učesnici će biti u prilici i da, kroz networking, upoznaju buduće saradnike i partnere, a postojeća partnerstva učinite još snažnijim.
Linkovi:
Pročitajte još
Recept Slavice Rokvić za posne paprike, njena porodica ih obožava
Recept za post iz kuhinje Slavice Rokvić
24/11/2024
Saznajte višeRokija su žene obožavale, a danas najbolji dasa iz Srećnih ljudi izgleda ovako FOTO
Roki iz Srećnih ljudi danas
23/11/2024
Saznajte višeNeda Ukraden ima trik za uvijanje sarmi! Ni jedna domaćica se toga nije setila
Trik Nede Ukraden za uvijanje sarmi
21/11/2024
Saznajte višeVinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
Vinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
21/11/2024
Saznajte višeAranđelovdan u domu Živojinovića: Maleni Aleksandar zadužen za sarme FOTO
Sarme Lepe Brene ove godine priprema najslađi kuvar
21/11/2024
Saznajte više