Pronađen najpoželjniji muškarac Srbije!

Pronađen najpoželjniji muškarac Srbije!

Autor: | 23/12/2011

0

“Gillette Mach 3 Sensitive“ organizovao je finale takmičenja za “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji“ koje se odigralo u beogradskom klubu BG Promet. Deset takmičara, unapred izabranih od strane posetilaca web strane sportske.net, pokazali su svoje znanje u domenu brijanja, mode, lepih manira, plesanja i zavođenja. Žiri, koga su činile Goca Tržan, Snežana Savić i Marijana Mićić, odlučile su da je Branko Vasiljević iz Zaječara dostojan glavne nagrade: puta u Rio za dve osobe i slike na Gillette bilbordu.

- Odlučio sam da učestvujem na ovom događaju jer znam da žene vole muškarce koji su samouvereni, koji imaju stila i, pre svega, koji znaju da se brinu o sebi. Zato ja i koristim Gillette Mach 3 Sensitive, zajedno sa kremom za brijanje i balsamom za posle brijanja od Gillette-a. Jer, iako imam osetljivu kožu, izgledaću bolje ako ona bude glatka i neiritirana - rekao je Branko Vasiljević pobednik takmičenja “Najtraženiji muškarac u Srbiji”.

Takmičenje se sastojalo od tri dela u kojima su takmičari trebali da pokažu svoje znanje u pogledu brijanja, mode, lepih manira, plesanja i zavođenja.

- Mislim da je najvažnije da muškarac bude obrijan i da ima glatku kožu kako bi svako poželeo da ga poljubi! Takođe, najpoželjniji muškarac u Srbiji mora da izgleda atraktivno i da odiše samopouzdanjem - rekla je Goca Tržan, članica žirija.

Gillette Mach 3 Sensitive je brijač specijalno dizajniran od strane kompanije “Gillette“ za muškarce sa osetljivom kožom, kao i za tinejdžere koji su tek počeli da se briju. Da bi osigurali brijanje bez iritacije, naši dermatolozi preporučuju korišćenje celog seta proizvoda za negu kože koji uključuje i kremu za brijanje i balsam za posle brijanja.

- Studije sprovedene od strane Gillette-a pokazuju da većina muškaraca ima osetljivu kožu – 3 od 4 muškarca kaže da ima osetljivu kožu koja postaje iritirana nakon brijanja. Gillette Mach 3 Sensitive je specijalno dizajniran za osetljivu kožu i garantuje perfektno i udobno brijanje za sve delove lica - rekao je Răzvan Resmerița, Brand PR Manager za P&G.

Kampanja za “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji” odigrala se u novembru i decembru 2011. godine, i sastojala se iz tri dela: takmičenja na internetu gde su takmičari sakupljli glasove i događaja na kome se odigralo finale takmičenja. Takmičari su trebali da posete Gillette Mach 3 Sensitive stranicu na sajtu sportske.net, da postave svoju fotografiju i dobiju što je moguće više glasova. 10 takmičara sa najviše glasova ušlo je u finale i takmičilo se za titulu “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji”, kao i za glavnu nagradu – put u Rio de Ženeiro za dve osobe.

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin
Tagovi:

Pročitajte još

Najnovije vesti